z Małgosią



Rozpoczęła się jesień. Wraz z nią przyszedł czas na zdjęcia pełne ciepła i kolorów. Domowe zdjęcia są przepełnione świeczkami, kubkami z herbatą i kocykami i są urocze, nie chciałam jednak zamykać się w czterech ścianach.

Znalazłyśmy więc razem z Małgosią pretekst, aby wyjść na spacer do parku powoli zmieniającego się w kolorowy dywan z opadających liści. Drzewa są co prawda jeszcze zielone, jednak całe powietrze przepełnione jest już jesienią i bardzo dobrze się to wyczuwa. 

Możemy śmiało polecić wszystkim przedpołudniowy jesienny spacer, bez żadnego pośpiechu i z ciepłą herbatą w kubku (okej, to nie całkiem się udało, bo wystygła). Liście szurają pod nogami, słońce gdzieś tam przebija się zza chmur, a poza nami w parkach są tylko staruszkowie i biegacze. 






















...

Jak już jesteśmy przy temacie sesji zdjęciowych to powiem o moim nowo powstałym koncie na portalu maxmodels  (konto jest fotograficzne, nie pozuję 😃). Długo się broniłam przed tym portalem, bo mam przeświadczenie, że zbiera od tyle samo profesjonalistów co przypadkowych osób, które robią sobie zdjęcia, często wątpliwej jakości. 

W końcu jednak i ja się przemogłam i postanowiłam się tam pojawić by dotrzeć ze swoimi zdjęciami gdzieś odrobinę dalej i znaleźć ludzi, którzy chcieliby pojawić się przed moim obiektywem. Czy coś z tego wyniknie, jeszcze nie wiem. Zobaczymy, jest to jakaś kolejna otwarta przede mną ścieżka...




_____




następny post                                                                                                                poprzedni post
      




Komentarze

Popularne posty