dzień dobry



Cześć, jestem Gosia. Mam 21 lat i od zawsze mieszkam we Wrocławiu. 
Studiuję tu historię sztuki, w wolnych chwilach robię zdjęcia i spaceruję. 

Lubię chodzić z aparatem w dłoniach i utrwalać momenty na fotografii. Lubię góry. Lubię spacerować po plaży. Lubię dobrą brzoskwiniową herbatę. Lubię zapach książek i zeszytów. Lubię chodzić w spódniczkach. Lubię trzymać się za ręce. Lubię chwile, w których jestem sama ze sobą. Lubię od czasu do czasu ugotować coś pysznego.

Nie jest to moje pierwsze miejsce w Internecie, jestem też na facebooku i instagramie. Cały czas brakuje mi jednak miejsca, gdzie mogłabym zebrać jednocześnie myśli i zdjęcia. Postanowiłam pojawić się tutaj, by móc od czasu do czasu dzielić się swoimi fotografiami, myślami, radościami i innymi momentami, które już były lub są jeszcze przede mną. 

Ten blog na pewno nie będzie idealnie systematyczny, idealnie uporządkowany i idealnie monotematyczny. Będzie mój, będzie drobinką w ogromie Internetu, będzie tą częścią mojego pamiętnika, którą chcę się podzielić.

a to ja
Nieraz uśmiecham się na zdjęciach sama do siebie w zaciszu pokojowym.

_____

instagram | facebook


następny post                                                                                                       poprzedni post


Komentarze

Popularne posty