z Eweliną i Martą



Te dwie uśmiechnięte dziewczyny są kolejnymi osobami, które wygrały zdjęcia w moim wiosennym konkursie fotograficznym. Zaplanowałyśmy sesję na maj i od początku miesiąca próbowałyśmy się umówić, ale trochę nam zajęło zgranie się terminowe. W końcu o 7. rano w ostatni poniedziałek miesiąca udało nam się zobaczyć. 

O tej porze roku sesja przed południem oznacza najpóźniej 7:00, bo potem słońce jest już za wysoko, za mocno razi w oczy i tworzy ostre cienie. Na szczęście wszystkie trzy dzielnie stawiłyśmy czoła porannemu poniedziałkowemu budzikowi i chwilę po siódmej szłyśmy już na górkę w mojej okolicy. Dziewczęta zaproponowały sesję z wiankami, pomyślałam więc o naturalnej słonecznej scenerii z odrobiną polnego klimatu. Gajowe Wzgórze było moim pierwszym pomysłem, choć zazwyczaj zamiast na zdjęcia, wszyscy z okolicy chodzą na nie spotkać się i posiedzieć w gronie znajomych przy grillu i piwie. Wiosenno-letnie popołudnia i wieczory bywają tu bardzo tłoczne, więc prawie w ogóle tam nie chodzę.

Rano jednak było zupełnie pusto, cicho i trochę dziko - a o taki klimat mi chodziło. Wszystkie szybko wyczułyśmy ten klimat, dziewczęta czuły się bardzo naturalnie, a to na fotografii wygląda najlepiej. Chciałam uchwycić na zdjęciach ich relację, przyjaźń, która je łączy i mam nadzieję, że to się udało. Aparat miał być czymś drugorzędnym, to miał być poranny spacer dwóch przyjaciółek, który niby przypadkiem został zapamiętany na zdjęciach. Od początku powiedziałam Ewelinie i Marcie, żeby się nie przejmowały obiektywem, rozmawiały i śmiały się do siebie tak, jak zawsze, a wtedy zdjęcia okażą się być najlepsze. 

Wierzę, że udało nam się stworzyć dokładnie taki klimat, jak chciałyśmy. Dla mnie było to kolejne budujące doświadczenie, dla dziewcząt miły poranek i portrety, które będą z nimi na lata.

Nie przedłużając i nie opowiadając już więcej (bo znowu wyczuwam moją tendencję do rozpisywania się) zapraszam was do obejrzenia całej galerii zdjęć, które powstały podczas tego porannego spaceru...































Cieszę się, że miałam możliwość sfotografowania tej uroczej damskiej przyjaźni. Wierzę, że jeszcze wiele takich fotograficznych doświadczeń przede mną. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić chętnych przed swój obiektyw ☺️



_____




następny post                                                                                                          poprzedni post



Komentarze

Popularne posty