nowości na blogu - kontakt i oferta fotograficzna



Niektórzy już być może to zauważyli, że na górze strony, obok kategorii pojawiły się dwie zakładki: KONTAKT i OFERTA. Jeśli jeszcze ich nie dostrzegliście, możecie teraz szybciutko w nie wejść i się przekonać, co się w nich kryje.

Postanowiłam pójść krok dalej w prowadzeniu bloga, założyłam specjalnie dla niego osobną skrzynkę mailową i od dzisiaj serdecznie zapraszam do kontaktowania się ze mną nie tylko przez komentarze i wiadomości na facebooku, ale również tam. Być może ktoś z was chce o czymś ze mną porozmawiać, ale wstydzi napisać o tym publicznie. Teraz może po prostu wysłać maila, postaram się zawsze na niego odpowiedzieć.



Druga zakładka - OFERTA, jest czymś, co chodziło za mną już bardzo długo i długo się zastanawiałam, jak ująć to w słowa. Jak zacząć działać. Fotografując, uwielbiam łapać drobnostki, piękne chwile i uśmiechy. W końcu odważyłam się sprecyzować moją fotograficzną ofertę i śmiało wyjść z nią do ludzi. Idzie wiosna, a z nią coraz więcej słońca i jasności. To chyba idealny czas, by zacząć wychodzić z aparatem do innych i robić im piękne zdjęcia. 

Od czasu do czasu robię sesje fotograficzne, od dzisiaj jednak mówię o tym otwarcie i zapraszam, aby się ze mną skontaktować i umówić na spotkanie fotograficzne. W końcu odważyłam się to wycenić. Przygotowałam swoją fotograficzną ofertę i umieściłam ją na blogu. Dla każdego, kto do mnie w tej sprawie napisze mam też przygotowany PDF z pełną ofertą (za dużo słów 'oferta', wiem):


Dla mnie osobiście to też dobry moment, by prosić za to o kilka groszy - zbieramy na ślub i wesele. Wiem, że ceny, które podałam są niewielkie w stosunku do tego, co oferują inni fotografowie. Ja jednak nigdy nie mam sumienia prosić innych o pieniądze, a każda kwota, o jakiej pomyślę, wydaje mi się zawsze za duża. Dlatego ostatecznie i na początek podałam te 70 i 100 złotych. Jeżeli ktoś poprosi o odbitki, doliczę tylko sam koszt ich wykonania i ładną kopertę, w której otrzyma zdjęcia.

Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które będą chciały się ze mną spotkać na sesje.

Dzisiaj zapraszam was wyjątkowo serdecznie do mnie, do moich zdjęć i do mojej fotograficznej propozycji. Skromnie też proszę o udostępnienie jej, niech pójdzie w świat trochę dalej - być może znajdzie się ktoś, komu będzie idealnie pasować.

ZAPRASZAM!

_____



następny post                                                                                                          poprzedni post



Komentarze

Popularne posty