wyzwanie fotograficzne

www.jestrudo.pl


Na bloga Natalii jestrudo.pl zaglądam już ponad od roku, bardzo chętnie czytam jej posty różnorakie, a z fotograficznych nawet trochę swego czasu czerpałam. Gdy zobaczyłam pierwsze wzmianki o jej planach jesiennego wyzwania fotograficznego (TU całe zasady opisane przez Natalię), ucieszyłam się i postanowiłam wziąć w nim udział. 

Jesienią potrafię bardzo się rozleniwić tłumacząc się melancholią i tym wyjątkowym klimatem tego okresu. Wyzwanie fotograficzne nie pozwoliłoby mi siąść i nic nie robić, więc czekałam na nie. W końcu na początku listopada oficjalnie wystartowało. Zobaczyłam listę 15 tematów i zaczęłam tworzyć w głowie swoje pomysły na nie. Chciałam, by w jakiś sposób wszystkie zdjęcia ze sobą współgrały i były bardzo 'po mojemu' - czy mi się to udało, nie wiem, sami zobaczcie ☺


1. PASUJE



Zaczynam trochę instagramowym kadrem. To jedna z moich dwóch zygzakowych i jedna z ulubionych sukienek, pasuje idealnie zawsze do wszystkiego. Jest mięciutka, z naturalnego materiału i w idealnej długości. Mogłabym ją nosić bez końca.

2. POZA DOMEM



Przy jesiennym poście z wycieczki do Barda (TU) wspominałam, że robiąc zdjęcia myślałam też o fotograficznym wyzwaniu. Lubię te leśne ścieżki. 

3. CUDNIE



Cudny jest ten cytat, ten ostatni akapit rozdziału. "Sekret życia to żaden sekret. Przenika całe twoje życie. To radość z tego, co już jest. Właśnie tu. Właśnie teraz. Wszędzie wokół ciebie." Cudowna jest też cała ta książka i to, że przypomina o wszystkich cudach codzienności.

4. INNA TWARZ



Dawno już chodziło za mną takie zestawienie. Gdy zobaczyłam jeden z tematów wyzwania, od razu wiedziałam co tu się pojawi. To też jedno z ważniejszych zdjęć w całej serii.

5. ZADUMA




6. GDY ZAJDZIE SŁOŃCE



Gdy popołudniu słońce szybko zachodzi za ciężkimi szarymi chmurami, by potem niepostrzeżenie ustąpić miejsca wieczorowi. Wtedy klimat jest wyjątkowo melancholijny, skłania do refleksji lub spojrzenia wstecz. Lubię wtedy przeglądać wakacyjne pocztówki i zdjęcia sprzed lat.

7. TY, JA, MY



Jak miło jest robić coś razem. Za każdym razem cieszę się na nowo.

8. NAJLEPIEJ



Tu nie ma nic do dodania. Zdjęcie oddaje wszystkie emocje, które mi towarzyszą, gdy pomyślę o tytule i tym, co dla mnie znaczy ♥ Jest też dla mnie najważniejszym zdjęciem w całym wyzwaniu, choć być może dla niektórych będzie zupełnie zwyczajne. 

9. AROMATY JESIENI



... czyli brzoskwiniowa herbata z miodem w jednym z ulubionych kubków, pluszowy kocyk i zapach dobrej książki.

10. KAWA CZY HERBATA



Zdjęcie do kompletu z poprzednim.

Kawa? Od czasu do czasu tak. Na przykład w pracy, gdy idziemy ją sobie wspólnie zrobić, wtedy piję ją z przyjemnością. Albo gdy czasem (z kimś lub sama, bo i to się zdarza) wybiorę się gdzieś specjalnie na dobrą kawę. Taką aromatyczną z mleczną pianką, podaną w ładnej filiżance. 
Herbata? Zawsze. Szczególnie, gdy jest z miodem i ogrzewa jesienią zmarznięte dłonie. Jest dobra na wszystkie smutki i radości, zawsze poprawia nastrój i otula swoją delikatną pachnącą parą. Przy herbacie czas na chwilę się zatrzymuje, a wszystkie troski odlatują. Na herbatkę zawsze i z każdym można się umówić, przy herbatce można rozmawiać godzinami.

11. BLISKO 



Tu od razu pomyślałam o detalu, trochę nawet o macro. Chciałam też, żeby było przytulnie i ciepło, a nie mam nic bardziej przytulnego niż ten sweter. Jest wspaniale delikatny i tak miło otula zmarznięte ciało, lubię mieć go blisko siebie. 

12. POTRZEBUJĘ 

-

13. DZIEŃ DOBRY



Jeszcze jedno z naszej wycieczki. Robiąc to zdjęcie od razu wiedziałam, że pojawi się w wyzwaniu. Dosłownie przez chwilę zawahałam się, jaki dać mu tytuł. Potem popatrzyłam jeszcze raz na to kolorowe drzewo machające do mnie swoimi liśćmi gdzieś tam między ciemnymi iglastymi gałęziami i już wiedziałam. 

14. W DESZCZU



W deszczu kolorów jesieni i tuż po deszczu takim padającym z nieba, gdy wszystko jest jeszcze mocno wilgotne, mocno jesienne i chłodne. Gdy wszystko tworzy ten wyjątkowy listopadowy nastrój.

15. SMAKUJE 



...najlepiej! Bo czy ktoś nie lubi kakałka?

...


Wiem, że nie zrealizowałam jednego tematu. Długo się nad nim zastanawiałam, próbowałam stworzyć odpowiednie zdjęcie, jednak ciągle to nie było to. Ostatecznie temat 'potrzebuję' został pusty i szczerze mówiąc wciąż nie wiem, co by mi tam idealnie pasowało. Może po prostu jestem tak szczęśliwa, że nie potrzebuję już niczego więcej?

Chętnie usłyszę wasze opinie na temat zdjęć, które udało mi się stworzyć do wyzwania. W końcu chodzi nie tylko o samo zrobienie zdjęcia, ale również o jego ocenienie i rozwój 😉



_____



następny post                                                                                                              poprzedni post



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. gdy nie wiadomo, kto napisał komentarz, wiadomo, że to Ł ♥

      Usuń
  2. Może uda mi się jeszcze skomponować pare zdjęć do wyzwania :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie do „najlepiej”<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nikogo kto by nie lubił kakaa. Kakao jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem doskonale, dlaczego zdjęcie "Najlepiej" jest dla Ciebie najważniejsze, co sprawia, że i mnie najbardziej urzekło właśnie ono <3
    A poza tym, "Zaduma" i "Blisko" są moimi ulubionymi kadrami w tym zestawieniu! A takie porównanie make-up vs no make-up sama chciałam kiedyś stworzyć, ale jak wiele innych pomysłów, spełzło na niczym...
    Oj, kiedyś miałam czas, by brać udział w wyzwaniu Natalii...pamiętam, że nawet znalazłam się w jej wpisie podsumowującym! A tu wychodzę, gdy jeszcze ciemno, a wracam dawno po zachodzie (odkąd słońce chowa się już po 15...) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, zebrałam się za niektóre zdjęcia tylko dlatego, że czasami mam zajęcia na 12., więc rano mam jasno w pokoju...
      I poza 'najlepiej' uwielbiam jeszcze 'blisko', więc cieszę się, że nie tylko dla mnie coś ono w sobie ma :)

      Usuń
  5. Jestem absolutnie zakochana w zdjęciu do tematu 11 ,,blisko''-jest idealne,totalnie w moim guście ,a dodatkowo patrząc na nie mam ochotę wyciągnąć z szafy taki mięciutki,milutki sweterek i się nim otulić. Fajna interpretacja tematu :) Co do ,,inna twarz'' to muszę przyznać,że miałam identyczny pomysł,ale brakło mi odwagi,żeby go zrealizować do końca i publicznie pokazać efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. To prawda, też bardzo lubię 'blisko' i cieszę się, że wyszło maksymalnie w moim stylu. Co do 'inna twarz' to pomysł za mną już jakiś czas chodził, a ten temat był pretekstem do zrealizowania go - chociaż mogłam dać jeszcze wersję pomiędzy z codziennym makijażem, który mam zazwyczaj. Ten mocny robiłam pierwszy raz w życiu, zwykle mam dużo delikatniejszy lub jestem bez.
      2. Cieszę się, że napisałaś komentarz - dzięki niemu trafiłam na twojego bloga i szczerze się zachwycam, zyskałaś stałą czytelniczkę ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty